friesland alles

 

Opdracht: Maak een abri-campagne waarmee we de (lokale) werkwijze van De Friesland bekendheid geven.

Idee: De Friesland heeft een persoonlijke en regionale zorginsteek. Iedereen kan van alles vertellen over een persoonlijke aanpak. Maar, wie kunnen dit nou beter dan de klanten van De Friesland zelf? We deden een oproep aan het klantenbestand van De Friesland: zij werden het gezicht van de campagne.

De regionale insteek van De Friesland lieten we zien door de campagne hyperlokaal te maken. Daarom zorgden we ervoor dat de foto’s die we van klanten maakten in hun eigen dorp of stad te zien waren. Dus iedereen in Kollummerzwaag zag de foto met het verhaal van Piet uit Kollumerzwaag. Iedereen uit Grou zag de foto van Afke… uit Grou. En ga zo maar door. In totaal waren er meer dan 70 portretten te zien van dorps- en stadsgenoten.

Project:
Klant:
Middelen:
Fotografie: Marije Kuiper

 

Leave a Reply